


Новини
Благодарение на огромна потребителска подкрепа, София Мел е финалист в 17-тото издание на конкурса „Любима марка на България“ и получи почетен сертификат.
София Мел беше номинирана в категория „Тестени изделия“ с най-новия си продукт – универсални фини кори, които са в отговор на задълбочено потребителско проучване и покриват напълно стандартите за качество и безопасност.
Ето защо, признанието за любима марка е изключително ценно, тъй като е изцяло в резултат от избора и оценката на българските потребители и изразява емоционалната обвързаност към бранда. Тази година в класацията се включиха рекордните 75 000 потребители с почти 3 милиона гласа, които гласуваха в три етапа, а на финала се състезаваха марките с най-добри резултати.
София Мел благодари на всички свои потребители за доверието и подкрепата, които са пореден стимул за предлагането на качествени продукти и още по-добро изживяване около семейната трапеза.
Най-новото попълнение в портфолиото на марката София Мел – фини кори – бяха отличени в категория Най-добър нов продукт храни на PROGRESSIVE AWARDS 2025. В рамките на седмото издание на престижния конкурс бяха раздадени общо 17 статуетки. Победителите във всяка една от категориите, включващи търговци, производители, брандове и проекти от бързооборотния бизнес в страната, бяха избрани след гласуване сред 12 500 мениджъри на компании от сектора.
София Мел Фини кори бяха представени на пазара през октомври 2024 година, като резултат от задълбочено консуматорско проучване и стремежа на компанията да предоставя висококачествени и безопасни хранителни продукти. На база тези критерии, точените кори се отличават като по-фини, с по-голяма здравина и еластични, произведени са от висококачествено брашно София Мел и пакетирани в защитна атмосфера, което е гаранция за качество.
Признанието от PROGRESSIVE AWARDS не само отличава успеха на София Мел Фини кори, но и подчертава важността от диалог с потребителите, за да бъдат създавани продукти, които отговарят на всички предпочитания, нужди и очаквания.